kata monolog hari ini

the people who laugh the most have experienced the most pain

Saturday, March 12, 2011

instinct aku tepat ok

b4 nie aku ada cakap pasal instinct @ gerak hati..
tak sangka la kali ni instinct aku betul..
taw apa yg jadi pada ak?
laptop, henset, duit dan broadband aku kena curi.
ye, salah aku sebab tak kunci pintu bilik.
tahniah.
sangat sedih.

p/s: aku belajar di ipg, tak tau la sapa yag curi, sama ada orang luar atau guru pelatih sendiri. kalau la yang mencuri tu guru pelatih, memangla!!! aku tak percaya benda ni jadi kat aku. tuhan je yang tay perasaa aku. aku sedih sebab assigment dan kerja2 aku semua dalam laptop. dan hilang macam 2 ja. sangat sedih.

1 comment:

  1. huhu.saba je la. lain kali,kena hati-hati. even keluar kejap pun.pastikan pintu mst bkunci gak.

    ReplyDelete