kata monolog hari ini

the people who laugh the most have experienced the most pain

Thursday, December 16, 2010

ini aku

nie bukanla tulisan aku yang pertama di blog nie, sb aku dah pon delete the previous entry sb aku rasa ini bukan jiwa aku. sebelum nie aku menulis sambil menjaga hati orang. takut orang kata itu dan ini tentang tulisan hati aku, takut dicop sebagai seorang yang bajet bagus, takut dilabel sebagai seorang yang " kau bajet kau perfect sngat".

sapa yg nak dilabel, dicop, dikata, dihina, mcm tu? sapa-sapa pun tak nak, so jalan mudah wlw pon hakikatnya payah sangat nk buat adalah menulis sambil menjaga hati orang. damm! kat luar aku x mcm 2 sngat. kadang-kadang ckap pun main lepas ja tak kira la kau ni pangkat apa pon. sikit pon ak x peduli wlwpon aku sorang perempuan.

dulu, niat aku nk tulis sebab aku fikir blog ni sebagai medium untuk aku luahkan segala yang aku monologkan dalam benak hati kecil aku nie wlwpon hakikat sebenar yang hati akuu x lah sekecil mana sebab aku mempunyai saiz badan yang agak chubby ( lebih enak didengar berbanding perkataan gemuk)

so starting from today, inilah monolog aku..

No comments:

Post a Comment