kata monolog hari ini

the people who laugh the most have experienced the most pain

Thursday, December 16, 2010

pink itu aku

tajuk nukilan aku kali ni mungkin agak gedik pada pandangan dan pendengaran kau tapi aku sikit pon tak kisah. orang selalu kata baik lelaki mahupun perempuan "minah-minah pink nie gedik". is that true beb? kau dah kaji ka molecule-molecule yang ada dalam warna pink yang menyebabkan si peminat jadi gedik?

ye, mungkin kau nie "CSI" yang mengkaji warna-warna yang menjadikan seseorang itu gedik.sb 2 kau kata minah-minah yang suka wana pink is gedik. damm u!

aku tulis mcm nie sebab ini yang selalu orang kata. bila sebut ja suka wana pink, pandangan gedik terhadap sesorang perempuan yang sukakan warna pink 2 mula timbul. ak x pham knapa. mungkin nie mentaliti masyarakat kita yang entah bila nk berubah. mungkin orang yang berpandangan sebegitu bukan kau tapi ada.

aku kata pink itu aku sbab ak sukala. walaupun ada kawan-kawan aku cakap aku x sesuai pakai baju warna pink sebab aku agak chubby.aku tak peduli pon wlwpon hakikat sebenar jauh di sudut hati besar aku ni memang sedih bila ada orang cakap cam nie, tambah pulak aku ni seorang perempuan,  perempuan mna yang x terasa hati bila ada orang cakap cam tu? non k!!

sebab tu la blog picisan aku ni semuanya pink.
x boleh pkai baju pink takpe, at least blog ak berbajukan warna pink!!
sb...

pink looks cute @ pink itu comel..

No comments:

Post a Comment